Fer una clau convenient per al portabroca

Fer una clau convenient per al portabroca

Hola a tots! T'explicaré com fer una clau molt còmoda per al mandril del teu trepant, perforadora o trepant de martell. La clau original que ve amb el kit és extremadament incòmode. És molt difícil estrènyer les broques i quan es canvia l'eina de trepant amb freqüència, els dits comencen a fer mal. Aquest problema es pot resoldre fàcilment en un curt període de temps si feu la vostra pròpia clau convenient per al cartutx.
Intentem estrènyer amb seguretat el trepant al mandril amb la clau inclosa.
Fer una clau convenient per al portabroca

Fer una clau convenient per al portabroca

A causa de la petita palanca, és molt difícil crear la força adequada i, per tant, assegurar l'eina de manera segura. Com a resultat, a causa d'una força excessiva, apareix un dolor desagradable a la mà.
Fer una clau convenient per al portabroca

Fer una clau convenient


Cal tallar el cap de la clau original, però no a l'arrel, sinó a una distància d'aproximadament 5-7 mm. Per fer-ho, utilitzeu un marcador per marcar la ubicació del tall.
Fer una clau convenient per al portabroca

Sostenint la clau amb unes pinces, vam tallar el cap amb una esmoladora. Si teniu un vici, feu-lo servir, ja que aquest mètode és extremadament perillós.
Fer una clau convenient per al portabroca

A continuació, necessitareu una clau inglesa, al forat de la qual es pot inserir el capçal tallat el més a prop possible. Vaig agafar 8, no en necessito tant, sobretot perquè la segona meitat seguirà funcionant.
Fer una clau convenient per al portabroca

Introduïm un a l'altre.
Fer una clau convenient per al portabroca

Fer una clau convenient per al portabroca

Ho arreglem amb soldadura per arc.
Fer una clau convenient per al portabroca

Batem l'escala amb un martell després de soldar. El polim fins a una brillantor amb una mola sobre una esmoladora.
Fer una clau convenient per al portabroca

La nostra convenient clau està a punt.
Fer una clau convenient per al portabroca

Ho provem: estreny molt bé el cartutx, només és una cançó!
Fer una clau convenient per al portabroca

És una llàstima haver patit durant molt de temps amb una clau normal. Us recomano que feu el mateix.
Com a resultat de la palanca més llarga, podeu crear fàcilment una bona força de tensió sense esforços innecessaris. Disfruteu-ho amics! Molt còmodament!

Mira el vídeo


Torna
Comenta
  • corbatísomriurerientruborsomrientrelaxat relaxatsomriure
    cor_ullscor_petonantbesant_els_ulls_tancatsenrojecidaalleujatsatisfetsomriure
    fer l'ulletla llengua_tallada_fora_l'ullla llengua_tallada_els_ulls_tancatssomrientbesantllengua_talladadorment
    preocupatarrugant el frontangoixatboca_obertafent ganyotesconfóscallat
    sense expressiósense gràciasuor_somriuresuardecebut_alleujatcansatpassiu
    decebutconfóstemoróssuor fredaperseverarplorarplorar
    alegriasorprèscridarcara_cansadaenfadatràbiatriomf
    endormiscatñammàscaraulleres de solcara_vertidaimpsomrient_imp
    cara_neutrano_bocainnocent
3+tres=
Comentaris (11)
  1. Sergey K
    #1 Sergey K Visitants 26 de maig de 2018 00:38
    11
    Per què és tan difícil posar un tub de mida adequada a la tija de la clau?
    Bé, o com que hi ha soldadura, només cal fer una tija de la longitud necessària???
  2. Andrei convidat
    #2 Andrei convidat Convidats 26 de maig de 2018 07:32
    4
    la clau està arruïnada i ja està, canvieu el cartutx per un altre que s'estrenyi a mà
    1. Convidat Igor
      #3 Convidat Igor Convidats 11 de juny de 2018 06:39
      0
      Portabroca sense clau, NO ÉS PER al trepant. El seu objectiu principal és un BIT amb diverses arestes!!! Per descomptat, podeu subjectar un trepant i fins i tot perforar-hi un forat, però només amb material TOVA: fusta, per exemple.Però en metall, les dificultats sorgiran fins i tot amb l'alumini.
      1. Anton
        #4 Anton Convidats 18 de juny de 2018 23:37
        1
        No estic d'acord! He estat utilitzant un trepant d'impacte de dues velocitats Makita amb un mandril d'alliberament ràpid durant diversos anys. Vaig perforar fàcilment acer de fins a 10 mm sense que el trepant llisqués al portabroques! El portabroques està dissenyat per a trepants de fins a 12 mm, de quin tipus de broques de 12 mm podem parlar!?
      2. Convidat Igor
        #5 Convidat Igor Convidats 3 de setembre de 2018 11:49
        0
        Vaig perforar tranquil·lament una paret de maó d'uns 30 cm de gruix amb un trepant de martell amb un mandril d'alliberament ràpid. Tot va funcionar molt bé. També vaig perforar el metall, però d'alguna manera no vaig haver de perforar la fusta. Són els vells mecànics els que no reconeixen els mandrils d'alliberament ràpid, de la mateixa manera que els vells lampistes no reconeixen les vàlvules de bola en el seu temps.
      3. Sector
        #6 Sector Convidats 31 de gener de 2019 20:00h
        0
        Avui en dia, molts trepants vénen amb mandrils d'alliberament ràpid. Pel que sembla, no has entrat a la botiga des de l'època soviètica.
      4. Yasyn Bayramov
        #7 Yasyn Bayramov Convidats 29 de març de 2020 16:27
        1
        No recomano perforar metall amb una pinça d'alliberament ràpid a ningú; només és una tortura.
  3. Serguei Alekseevich
    #8 Serguei Alekseevich Convidats 28 de maig de 2018 19:05
    1
    Bé, ho vaig fer i ho vaig fer. No importa que el problema de totes aquestes claus sigui la seva soltura inicial i irreparable.
  4. Convidat Alexey
    #9 Convidat Alexey Convidats 30 de maig de 2018 21:44
    1
    Algun dels vostres assessors s'ha preguntat mai com soldar l'acer d'eines? No es pot cuinar per simple soldadura!!!
    1. Anton
      #10 Anton Convidats 18 de juny de 2018 23:47
      2
      És molt possible soldar, sobretot si agafeu un elèctrode d'acer inoxidable. El metall, per descomptat, perdrà la seva qualitat i es tornarà molt més fràgil a la zona afectada per la calor (la zona d'escalfament del metall molt adjacent a la soldadura), però per a aquestes tonteries anirà bé!
      Estic d'acord amb el primer comentari.Si ja heu començat a soldar per millorar aquesta clau, és més fàcil soldar una vareta petita o un elèctrode doblegat per la meitat sense recobriment (4 o 5 mm).
  5. Yasyn Bayramov
    #11 Yasyn Bayramov Convidats 29 de març de 2020 16:26
    2
    Ho vaig fer més senzill clavant un tub de coure del diàmetre adequat a totes les tecles. Vaig triar la longitud que era convenient per a la feina.